...Niin

Siina se koditon karvisteli marassa asvaltissa, sateessa. olihan siina joku saali lippa mutta ei se siina sateessa mitaan auttanut.. No aamulla sitte olin lahossa duuniin, ja menin mun dosarille. enaa ei sata nut mutta oli helkarin kylma aamu ja tosi kova tuuli. Siina se yritti nukkua. Ja tuuli puhals silta sen saali peiton paalta vahan valia. Ma mietin siina etta on toi kovvoo hommoo. et vois kuvitella etta tossa vaiheessa elaman tahto ois jo kadonnut. ma itenki jos mun suihku ei toimi tai kampassa on vahan kylma.. No any way.. ma ajattelin etta voi kun poliisi ajaisi ohi ja ei tekisi mitaan(niin kuin ei tekisi taalla pain) jotta ma voisin kertoa siita tas hikisessa blogissa.. No tapahtui jotain likaisempaa.. Perus hyvin puketunut niin sanottu normaali "ile" kavelee siiita ja V***u pollii silta kodittomalta jonku hikisen kattilan!!!! Ja jatkaa muina miehina matkaansa. Mut se kadun jamppa sattu sen verran heraamaan siihen, et se nosti paata ja yritti orista jotain sille kusip****e. Ma olin jo rupeemassa huutaa kans, kun se huomas etta siina dosarilla olin mina+muita, ja pitkin hampain se Mulk** sit kaanty takas ja palautti sen kattilan ja pyyteli anteeks muka tosi paljon!!!!! Ma veikkaan et jos siina bussi pysakilla ei ois ollu ketaan ni se ois vaan vieny sen kattilan.. KELATKAA KATTILA!!!!!!!

 

No joo... Nyt vahan muuta..

 

Duunissa menny hyvin KAI.. kun en oikein tieda mita ne ajattelee mun tekemisista. Porukan kanssa tuun kylla hyvin toimeen ja lappa lentaa. Itse asiassa yks dude siel pyys mut viikkosit lauantaina pubiin sen kavereiden kanssa, mika oli nastaa. Ja sit toi seppa mestari kutsu mut syomaan sen kotiin lauantaina kun se kurssi oli ohi. Taytyy kyl sanoa et just taa Pete Hill (seppa mestari) on kylla tosi sekava tyyppi. Se saattaa valilla tulla takaa ja kutitella kyljista tai jotain muuta aika outoa. Sit valilla ne sen jutut on semmosia etta ei tieda miten reakoida itkea vai nauraa.. Valilla se tuntuu et se tekee ton kaiken vaan vahan testatakseen sua ja valilla se tuntuu etta se on vaan niin taynna itteaan ja tietaa etta tossa asemassa/firmassa sen ei tarvii kunnioittaa ketaan. Tavallaanhan sen ymmartaa koska tolla firmalla on niin kipee historia ja maine. Mut osaase hommansa myos. Se heitti mulle aika makeen haasteen tos yks paiva. Just ennen kun duuni loppu se naytti mulle pihdin puolikkaan hirveella tempolla ja siihen meni ehka kyba tai vartti minsaa. Ja sit sano et seuraavana paivana mun pitaa teha se toinen poulikas ite ja sit viel yhet samallaiset kokonaiset pihdit peraan. Ilman tietenkaan et se nayttaa uudestaan tai neuvoo.. Se oli nastaa! Kyl ma sit aamulla pyysin sita edes kaymaan suullisesti tyo vaiheet lapi ja se seposti ne nopeesti lapi ja sit ma alotin. Nyt on tongit!!! itse asiassa aika monet jo!!! Sit nyt viikon loppuna se opetti mulle ahjohitsausta mika oli nastaa ja taas se heitti hyvia haasteita ja jatti mut sit yrittamaan. ja osa onnistu ja osa ei. Mut ma yllatin sen kylla yhella hitsauksella. ma halusin kokeilla hitsata kaks lattaa yhteen ristiks. se oli vahan sita mielta etta se on mulle liian vaikeeta mut sit se sano et kokeile ni sttenhan naat.. Ja ma kokeilin ja tokalla kerralla onnistuin. ja tata se ei ees nayttany mulle millaan tavalla. sit tuli hitsattua 1,5m ketjua.. missa tuli pajon ongelmia. ma naytan noita duuneja sit suomes.

mut nyt loppuu aika