No,niin..

nyt ollaan Edinburghissa, vaikuttaa makeelta mestalta. Mut pistetaan toi birmingham pakettiin eka.

Ma oon jauhanu aika paljon kaiken nakosta muuta, mut en viel tyo juttuja hirveesti, niin keskitytaan nyt niihin.

Mulla on tos jotain kuvia, mutta saa naha pystynko lataamaan niita tahan.

Siita sepasta ma jo vahan hehkutinkin jotain. Mutta jos ajatellaan ammatti mielessa ni kaveri ei ole hirveen organisoitunut. Se saattoi alottaa yhen asian ja hypata seuraavaan. Ja osa sen tyo koneista oli vahan "leluja". Ja ehka tyoturvallisuudessa ois parennettavaa. Oli aika paljon kaiken nakoista rojua joka paikassa.

Mutta helppo se on mun tassa arvostella, koska ensinnakin se on SEN paja ja SEN systeemit. Toiseksi Se on ylaansa yksin siella, ni ei sen tarvii ajatella muiden mukaavuutta. Ja sit se tuntee ja tietaa jokaisen koneen niksit ja vaarat, ni osaahan se elaa niiden kanssa. Kolmanneksi helppo huudella koska asiat maksaa rahaa, eli ei voi olettaa etta yht'akkia ois siottaa malli rahaa johonki "turhaan" jos kerran parjaa ja saa tyot tehdyksi.

Yhteen vetona jos mun pitais antaa arvosa tosta paikasta/kokemuksesta ja opeista, niin kylla se ois helposti joku ysi plus. Sen verran pajon se jakso muhun panostaa! ISO Kiitos vaan hanelle. Ja suosittelen kylla kaikille.

Jep, niin kuin pelkasinki.. ei taa kone tykkaa tosta mun puhelimesta.. Eli en pysty kuvia lisaamaan. taytyy nayttaa kuvat sit suomessa..

Ei nyt tuu mieleen etta mita muuta sieltta Birminghamista kertois. No ehka sit kun paasee suomeen ni tulee mieleen jotain.

 

Mutta nyt sit skotit ja Edinburgh tasta eteen pain..

Terveisia kaikille!!!!