Tassa sita taas ollaan..

 

Vaikee aina alottaa taa kirjottelu, varsinkin kun ei saa rauhassa miettii et mita skriivais.. Kello kay tas helvatin koneessa ja muutenkin pitas olla parit rentouttavat etta sais flown paalle..

No hatasesti jotain.

En ole kerinny ihan alyttomasti pyorii taal birminghamissa, koska on aika pitka vali matka ja sit ollaan painettu pajalla aika pitkaa paivaa.. Yleensa alotettu joskus ysin poul kympin aikaan ja siit sit semmonen hyva 9-10 tuntinen duuni paiva. Ni eihan sita oo ehtiny kun pyorii paikallisessa. Mut taytyy sanoo et toi mun seppa on kyl helvetin(anteeks ranskani) hyva tyyppi. Me ollaan kayty viikonloppuina museoissa ja kaljalla yms. Ja ma olen jopa yopyny sen kampilla ja tavannut sen perheen pariin kertaan. Eilen oltiin pelaa snookkeria. Vaikka kaverilla on pieni lapsi ja yksityis yritys ni silti loytyy viel aikaa/voimia hengalla mun kanssa/auttaa mua erinakosissa asioissa.

Ma jotenki diggaan tast englantilaisesta menttaliteetista. Aina ollaan kohteliaita ja auttamassa. Yks paiva paikallisessa ma istuin itekseni ja olin menossa hakee seuraavaa pinttia. Mulla oli tasku taynna paikallisia hiluja ja rupesin siina poydassa laskeskelemaan oikeeta maaraa juomaani, jottei tarvii siina tiskilla sita teha. Vahemman haslinkia eiko? Ni yht akkia yks vanha kubbe, jolle en ollu esittaytynyt enka vaihtanut sanaakaan, tuli mun luokse ja rupes kyselee ettta riittaaks mun hilut drinkkiin. Mulla oli rahaa ja seteleita vaik kuinka, mutta se ei meinannu uskoa mua ja antaa olla. ma joudun melkein olee sille tyly ennen kuin se usko et ma parjaan. Eika ole ainut esimerkki toi. aika monet drinkit on mulle tarjotttu. Sit mika on kans makeeta kun sa meet siihen rakalaan. On etta jos sa olet edes ollut katse kontaktissa johonki, ni jengi moikkaa jo ovelta ja tervehtii lahtiessaan. Puhumattakaan siita etta jos sa olet vaihtanut pari sanaa tai esitelly ittes. Sillon ne huikkaa isoon aaneen sun nimen jo ovelta kun ne tulee pubiin. Tulee aika lammin fiilis tommosesta.

Toista se on suomessa, kuten tiedatte.

 

No nii, just kun paas vauhtiin ni tast masiinasta loppuu aika...

Sori...

Nahaan!